Europe.bg
  Page d’accueil - Actualités - Actualités
  NAVIGATION
  My.Europe.bg
  Utilisateur:
  
  Mot de passe:
  
  
Registration
Mot de passe oublié
Europe.bg, c'est quoi?
 
  Information
Plan du site
Contacts
Partenaires
Partenaires média

Actualités / Actualités

RSS
  • A+
  • A-
10-01-2009

Министерство на земеделието обсъжда държавните помощи за тютюн за 2009 г.

Консултативният съвет на търговците на тютюн в България към МЗХ предлага  да бъдат предоставяни държавни помощи в сектор "Тютюн" за реколта 2009 г.

Тази година е последната от 3-годишния преходен период, през който страната ни има възможност да продължи изплащането на премии на тютюнопроизводителите за произведен и изкупен тютюн под формата на "съществуващи държавни помощи", съобщи МЗХ.

Министър Цветанов посочи, че съществува проблем с изкупуването и изплащането на премии на тютюнопроизводителите, които отглеждат ориенталски тютюн. Той посочи, че съгласно досегашната практика той се изкупува и премира в следващата календарна година, а след направените разисквания представителите на търговците на тютюн се обединиха около становището, тютюнът да бъде изкупен от тях до края на календарната 2009г. и деклариран във Фонд "Тютюн".

Така ще се създаде възможност да се изплати държавната помощ за реколта 2009г. и едновременно с това да се спази срокът на 3-годишния преходен период.

Друг много важен проблем, който е бил обсъден, е свързан с бъдещето на тютюневия сектор след 2009 г. Експертите се опасяват, че отпадането на субсидиите в тютюневия сектор ще даде неблагоприятно социално и икономическо отражение.

Производството на ориенталски тютюн дава възможност за пълноценно използване на бедните почви, непригодни за отглеждане на други култури, както и решава проблемите със заетостта и доходите на населението от планинските и полупланински райони на страната, е мнението на съвета. .

Опитите за алтернативно земеделие в основните тютюнопроизводителни райони в предприсъединителния период показват, че няма земеделска култура, която да замести тютюна със същата трудова ангажираност и доходност.

Не на последно място неблагоприятно влияят промишлената обработка на тютюна, производството на тютюневи изделия и техния износ. В тази връзка се реши след консултации с ЕК да бъде разработена схема за национални доплащания за тютюн за периода 2010-2015г.

 

Commentaires (170)

Envoyé par nqma zna4enie | 03-04-2009 23:43
koga nai setne 6te izplatite premiite za titun
Envoyé par anonimen | 04-04-2009 19:55
nie ne sme polu4ili o6te parite ot totiuna kamo li premii
Envoyé par Anonyme | 17-08-2009 18:50
i kakvo sega tazi godina 6te ima li premii
nevedenie | Envoyé par Anonyme | 20-08-2009 20:10
vsi4ki sme v nevedenie za sledvashtite godini daite po podrobna informatcia
ТЮТЮН | Envoyé par АНОНИМЕН | 14-10-2009 12:48
оставете вече тютюна бе хора не го отглеждаите да видим после как сами ще ни молят и ще вдигнат цената
tutun | Envoyé par Anonyme | 22-10-2009 18:50
tutuna e mnogo vajen otrasal za stranata
tutun | Envoyé par Anonyme | 22-10-2009 21:40
vartqt se edni sluhove za tova, 4e trqbva da se prodade tutuna do na4aloto na dekemvri mesec, za da mojem da si polu4im parite ot premiite. Tova spored men e zlatnata vazmojnost za izkupva4ite da smalqt izkupnite ceni do minimum. i v krajna smetka kavo se polu4ava? pak sme na zaguba... koga ne sme bili?...
zakuski | Envoyé par anonimen | 30-10-2009 12:42
elate da vidite desata kakvo qdat vdjebel tovali sa bezplatni zakuski 2filii suh hlqb
tutun | Envoyé par Anonyme | 30-10-2009 15:37
tutuna moje da izkara bulgaria ot krizata mnogo barzo
tutun | Envoyé par anonomen | 02-11-2009 21:47
ste imali premiyi do godina 2010 ??????????
Envoyé par производител | 08-11-2009 11:04
кажете нещо определено-ще има ли пари или не
Envoyé par възмутен | 08-11-2009 11:06
някой чете ли тези коментари,защото като гледам отговори на въпросите ни няма!!!
Envoyé par Anonyme | 13-11-2009 09:21
koi go interesuva za nas be
tutun | Envoyé par anonimen | 13-11-2009 21:06
ste imali do imali do kraq na godinata premii za tutun 2009
tutun | Envoyé par anonimen | 24-11-2009 21:57
dayte ni subsdiata
tutun | Envoyé par nyama znacenie | 05-12-2009 11:13
dayte ni parite
tutun | Envoyé par nyama znacenie | 05-12-2009 17:04
abe koga 6eni dava te preimite vie na kvose mislite we
tutun | Envoyé par kolo ficeto | 09-12-2009 22:00
koga $esi polucim premiyite
tutun | Envoyé par geroy | 09-12-2009 22:07
za$to dokato doydem do pla$taneto stavattezi anomalii.do koga vece niomrizna
tutun | Envoyé par sa$o | 09-12-2009 22:10
ta gore nese oslu$vayte razdayte na horata paritesi.
tutun | Envoyé par tutunoproizvoditel | 13-12-2009 18:02
shte ni dadete li parite ili sami da si gi vzemem
tutun | Envoyé par anife | 18-12-2009 13:14
ne razbrah nisto ot infoto kajete nesto kraq na kraistata ste imale priemii
tutun | Envoyé par neizvesten | 22-12-2009 19:31
ari ve s dpsboyko ko se opravdavas
tutu | Envoyé par neizvesten | 22-12-2009 19:33
tova e bulgariya nyama da se opravi
Envoyé par ... | 26-12-2009 13:27
proverete koli4estvoto tutun.
tutun | Envoyé par smolqnska oblast | 14-01-2010 17:33
Molq daite vazmojnost na proizvodstwoto na tutun. 4rez nego po-golqma 4ast ot naselenieto se prehranva. Daite vajmojnost na horata da si izkarat hlqba.....
tutun | Envoyé par proizvoditel | 23-01-2010 20:31
hora,kolegi zadaljitelno e da vlezem v nacionalnoto zdrujenie na tutunoproizvoditelite parite hte si gi vzemem samo ako podkrepim tezi mom4eta koito provedoha skoro6nite protesti,samo ako vsi4ki sme zaedno 6te mojem da si vzemem parite i da zapazim proizvodstvoto za v bade6te da napravim novi protesti i da se podkrepim.Bravo mom4eta nie sme sas vas.Trqbva da se znae, 4e nie tutunoproizvoditelite sme grabnaka na balgarskata ikonomika.PARITE 6TE POLU4IM SAMO AKO SME OBEDINENI.ZAEDNO VSI4KI.
тютюн | Envoyé par Айтен | 29-01-2010 00:09
решете проблема с тютюна за напред защото от това зависи нашето отцеляване Интересуваите се за нас когато и ние имаме нужда от вас не само на изборите които са във ваш интерес
тютюн | Envoyé par Айтен | 29-01-2010 00:36
Пак съм аз направи ми впечетление че всички които са писали по горе са се представили като анонимни податели защо от какво се страхувате и до кога ще е така Хора ние живеем в свободна държава и ако сте по смели ще застаните зад думите си
tutun | Envoyé par seniha | 01-02-2010 21:24
iskame si parite koito zaslujavame na vreme stom sts se plastat kakiv e smisila za cakane te ni tryabvat sega
tutun | Envoyé par zemedelec | 04-03-2010 10:09
viarno li e tova 4e do kraia m mart 6te ima premii
tutunu | Envoyé par gulce | 04-03-2010 14:52
nyakoy da otgovori nay setne
tutun | Envoyé par fermeraaa | 08-03-2010 08:35
awe nqkoy znae li kogaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
:):):):):)
tutun | Envoyé par anonimen | 10-03-2010 11:09
koyto raboti nyama koyto krade ima
tutun | Envoyé par anonimen | 10-03-2010 11:11
koyto raboti nyama koyto krade ima tova e bg
tutun | Envoyé par Anonyme | 13-03-2010 23:06
KOLEGI KAKVO CAKAME I MART NEMA DA IMA PREMII TREBVA DA IZLEZEM I PROTESTI PROTESTI SAMOTOZ MINISTIR DENKOV DO KATO E TAM PARI NEMA TOY SAMO NI DIGA OSIGUROVKITE I ISKA DA GI PLATIM OTKIDE KAK STE GI PLATIM KAT NE NI DAVAT PREMIITE I TE NEMA DA STIGNAT ZA OSIGUROVKI A NIE KAK STE SI HRANIM DESATA GOSPOD ZNAE PROTESTI I OSTAVKI
tutun | Envoyé par asq | 14-03-2010 10:49
koga 6e ima pari za tiq deto vir6at 4ernata robota na bg da ne mislqt samo za darjavnite robotnisi a iza naroda koyto strada
b | Envoyé par asko | 16-03-2010 15:21
DAYTE PARITE NI CAKAT CELQNITAE OT MANOLI4
tutun | Envoyé par hasan | 16-03-2010 19:15
tozi Dqnkov trqbva da bade izgonen ot tozi post toi nee za tozi post
тютюн | Envoyé par аноним | 17-03-2010 13:41
Кога ще ни дадат премиите за тютюна.Чакахме до края на миналата година-няма ги.Чакахме месец март ,пак ги няма.Стига сте лъгали хората
кажете най-накрая месец,дори това да е края на годината.....................
тютюн | Envoyé par спаска | 18-03-2010 09:10
нищо не казват за парите които обещават за минали години
tutun | Envoyé par tutunciya | 18-03-2010 17:09
premiya skoro nyama da vidim , poneje tiya ministri si vzemat nad dve hiladi zaplati kakvo gi interesuva tutunciite,
тютюн | Envoyé par сиса | 23-03-2010 16:53
Колеги тютюнджии докога ще сме пас на министри,мислите ли ,че им дреме-не въобще.Ще ни клатят докато си траем и мълчим и ще се гаврят с нас и с бай Хасан и с бай Иван.Давайте да питаме на висок глас и твърд тон.Айде бе да ги разклатим и ние!
tutun | Envoyé par fermer | 24-03-2010 15:26
kolegi otnovo sme izlagani mart si otiva a niama premii samo goli obectania do koga cte si igrait s tarpenieto na nai-bednite hora
virginia | Envoyé par vvv | 25-03-2010 19:49
sorta virjinia ima mnogo po golemi razhodi ot orientalskite tutuni zashto na tiah subsidiite sa mnogo po malko ??? sta4kite shte se vazobnoviat, no samo verjinisti moje bi i togava shte stane losho i za orientalistite
Envoyé par Тютюнджий | 25-03-2010 22:25
В момента премиалните ни пари от тютюна запълват дупките в бюджета, за да имат по високи заплати в парламента та нали и без това те сами си гласуват заплатите и парите за БАНКЕТ.Командировки!и т.н..Кой мисли за простия селянин.Ако има стачка ,ще има пари така го разбираме ние.ТЮТЮН!
тютюн | Envoyé par сиса | 26-03-2010 17:22
Без значение от сорта тютюна си е тютюн,пускат ни поредната муха и ние ще я гоним,а целта е да се протакат премиите.Ще си искаме премиите в реални размери без значение от сорта,те утре и друго ще измислят ако им се връзваме на тия говеда.Твърдо стачката е решение на проблема иначе пак голямото нищо за нас тютюнджиите.Тя кутия цигари струва колкото една бала тютюн
tutun | Envoyé par proizveditel | 27-03-2010 15:01
ministar cvetaov poso4il, 4e imal problem s ikupuvaneto i isplashtaneto na tutuna ,toy pak kakvo razbira ot proizvotstvo na tutun . toy dasi gleda negovata rabota a imenno da hvane banditite ama kak she stane tova kogato te samite sa nay golemite banditi s ministara......
zdr | Envoyé par Anonyme | 29-03-2010 10:02
ako neni dadete premiite do 5 april 6te se govori za bulgariq po cql svqt kvo 6tese slu4i mislete i deistvaite daite parite
тютюн | Envoyé par сиса | 29-03-2010 16:30
Анонимен поздравявам те,няма нужда да говорим кой за кой пост е,а да го покажем.Ние им даваме заплатите и им търпим нехайствата и гнусотиите.ДАЙТЕ НИ ПАРИТЕ В РЕАЛНИ РАЗМЕРИ БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ ОТ СОРТ.Наистина ще ви се иска да управлявате Гърция,дано и други са на това мнение освен мен и Анонимен.
tiotion | Envoyé par zemedelec | 06-04-2010 17:37
vie si nqmate predstava kak se raboti tutun kvo razbira tva 4enge borisov
SELENIN. | Envoyé par TUTUN | 08-04-2010 10:29
eeyy boyko borisov tisi zema6 zaplatata no nesi gleda6 naroda si......... te sa gladni........stiga si igral s naroda si stani6ev pone sicko ni dava6e na vreme.......nali ni obe6ta ce taz godina 2 meseca po rano 6e se ispla6tat premiyata zatutun . DA CAKAMELI O6TE .............
tutun | Envoyé par m................ | 08-04-2010 13:44
ako tutuna se premahne mnogo ot horata nqma da ima kakvo da pravqt ai v tazi kriza tutuna e vajen za mnogo balgari ai ako se mahne premiqta mnogo ot horata 6te omirat ot glad i nqma da ima kak vo da pravqt tova koeto pravite nee 4estno sprqmo vsi4ki jiteli na balgariqq
тутун | Envoyé par ivan | 08-04-2010 22:13
да дайте по подробна информациа
tutun | Envoyé par proizvoditelq | 08-04-2010 22:16
mislete po birzoooooo
ПРЕМИЙ ТЮТЮН | Envoyé par Феим Ислям | 09-04-2010 12:06
Искам връзка с националния съюз на тютюнопроизводителите.
Имайте впредвид планинските райони отглеждане на тютюн (с коне, магарета и мулета) поливане с лейка и туби при разсаждане, ходене пеша по час - два до нивата.
И отглеждане на тютюн в полето, оране и прибиране с трактор.
Аз съм планински тютюнопройзводител, разходите ми са много по-големи от тия в полето, нивите ни са от няколко ара до декар разпръснати по чукарите, би трябвало да получаваме по високи субсидии заради трудното производство, бедната почва, и най-вече защото това ни е единствения поминък в тези райони.

За връзка: 0899891408 e-mail: feim_islqm@abv.bg
Премии тютюн | Envoyé par Феим Ислям | 09-04-2010 12:08
Искам връзка с националния съюз на тютюнопроизводителите.
Имайте впредвид планинските райони отглеждане на тютюн (с коне, магарета и мулета) поливане с лейка и туби при разсаждане, ходене пеша по час - два до нивата.
И отглеждане на тютюн в полето, оране и прибиране с трактор.
Аз съм планински тютюнопройзводител, разходите ми са много по-големи от тия в полето, нивите ни са от няколко ара до декар разпръснати по чукарите, би трябвало да получаваме по високи субсидии заради трудното производство, бедната почва, и най-вече защото това ни е единствения поминък в тези райони.

За връзка: 0899891408 e-mail: feim_islqm@abv.bg
premiya tutun | Envoyé par izprateno do bay feyim islam | 09-04-2010 12:56
bay feyim ti kolko vzemas ot edin dekar tutun .izkupna cena + PREMIYA .tvoyta izkupna cena e 5 lv za kilogram,do kato cenata na moya tutun e1,70 izkupna+1,45 premiya kolko stava 3,15 nali . za kakvi golemi pecalbi prikazvame.kakto ti go zasajdas siz leyki i az taka go zasajdam sis leyka .obace ti polucavas troyno po visoka cena za tvoya trud....takiva deto go rabotyat s traktori i specialna tehnika se broyat na pristi.vie neste li mnogo alcni,samo za vas li ima myasto pod slinceto i li ako iskate vsicko da otide pri vas,aniye da si smucime pristite. az gledam 5 dk tutun nyamam druga zemya.5 dk po 150 kilograma 750 kl po 3,15=2300lv tova mie pecalbata za calata godina za edno cetiricleno semeystvo.zasto si mislite ce jivota pri naz e rozov i ce samo pri vaz tutuna e pominak.pak vi kazvam vie ste mnogo alcni i pilni egoisti
premiya | Envoyé par do feim islam | 09-04-2010 12:59
cakam otgovor ot bay feim islam
тютюн | Envoyé par сиса | 09-04-2010 19:38
бай Феим наистина обаче мълчи като комунист на разпит,защо?Трактора и техниката бай Феиме с вода ли вървят бе човек как я мислите.Моето дете е на крак от сутрин до вечер и аз какво да ти дам на теб ли залъка от устата й ,и не само аз,а много други с широколистен тютюн.Ние сеем декари за да можем да имаме някой лев,а ти си ги взимаш от единия си декар бе човек ,я мисли.Бай ми Феиме работници имаш ли -аз да и знаеш ли защо-заради декарите ,а те знаеш ли защо са-за някоя стотинка в повече.Това което ти изкарваш от декар,аз вадя от пет.Стана ли ясно сега за какво иде реч или да.Мисли бай Феиме и ми отговори.Чакам
тютюн | Envoyé par Феим Ислям | 10-04-2010 20:08
Уважаеми колеги тютюопрозиводители.
Не се срамувайте и не се страхувайте пишете си имената приятно ми е да се запознаем и заедно да решаваме общия проблем на всички тютюнопроизводители в страната ни. Аз не съм алчен, не съм егоист, не съм комунист, а съм обикновен тютюнопроизводител и реалист. Не искам да вземам пари от вашия труд, а искам реално и честно на всички малки тютюнопроизводители да се заплаща труда, който с пот на челото си изкарваме прехраната и вместо богати ставаме сакати. Ние се печем под едно слънце с вас, подложени сме на какви ли не унижения при изкупуването на тютюна ни, нямаме защита абсолютно от никой и никога не сме били ''продавачи'' по договор, защото не ние определяме изкупната цена и нямаме пазарен механизъм с купувачите. Аз от 1 дк. изкарвам около 110 кг. при хубава година - дъждовна, защото нямаме поливна площ по чукарите, дъждовете ни отнасят земята, която е около 17 см. на дълбочина от там надолу е скала. Работиме при трудни условия както вие така и ние.
тютюн | Envoyé par Феим Ислям | 10-04-2010 21:58
Уважаеми колеги тютюопрозиводители.
Не се срамувайте и не се страхувайте пишете си имената приятно ми е да се запознаем и
заедно да решаваме общия проблем на всички тютюнопроизводители в страната ни. Аз не съм
алчен, не съм егоист, не съм комунист, а съм обикновен тютюнопроизводител и реалист. Не
искам да вземам пари от вашия труд, а искам реално и честно на всички малки
тютюнопроизводители да се заплаща труда, който с пот на челото си изкарваме прехраната
и вместо богати ставаме сакати. Ние се печем под едно слънце с вас, подложени сме на какви
ли не унижения при изкупуването на тютюна ни, нямаме защита абсолютно от никой и никога
не сме били ''продавачи'' по договор, защото не ние определяме изкупната цена и нямаме
пазарен механизъм с купувачите. Аз от 1 дк. изкарвам около 110 кг. при хубава година -
дъждовна, защото нямаме поливна площ по чукарите, дъждовете ни отнасят земята, която е
около 17 см. на дълбочина от там надолу е скала. Работиме при трудни условия к
Envoyé par miso | 12-04-2010 18:10
davayte da stackuvame organiziraute se 15.04.2010.gd
t...n | Envoyé par proizvoditel | 13-04-2010 09:12
mole li nyakoi da kaje koga ste didat plateni tezi pari za priemiite kazaha mart to mart mina i april ste mine may
тютюн | Envoyé par сиса | 13-04-2010 18:06
Стачката е единствения вариант.Бий да те уважават-това е България за съжаление,докато си драскаме и седим пред компютрите ще духаме прахоляк и ще чакаме.Ехоооооооооооо колеги нанова трябва да се сее тютюна бе хора,ще киснем ли още и да чакаме разни организации и председатели измислени да ни оправят.Уж се бяха събрали да ни съдействат на нас,а се обединиха и са против нас май.Кой е тоя Фикрет Бекир и как ми защитава той на мен интереса пък и на теб който четеш точно сега и се чудиш как да вържеш двата края.Този господин няма никакви координати никъде,за какво се бори никой не знае,аз не знам,а вие?Колеги да си разменим някакви координати,примерно скайп и да имаме пряка връзка,въпроси,отговори,конферентни разговори,така по този начин не става.Съгласни ли сте?Утре се надявам,че ще имам някакви отговори от вас и аз ще си оставя скайпа,трябва да се обединим,а не да сме против,едролистни и дребнолистни ни окачествиха и седнахме да се джавкаме,а ни трябват парите-спешно.
premii | Envoyé par neli | 13-04-2010 22:24
vie vsichki ste pravi, trqbva da ima stachka.Nastroivat ni edni sreshtu drugi , a te pechelqt vreme i bavqt izplashtaneto.Ne se saglasqvaite na po niski ceni ot minalogodishnite, razhodite ni sa poveche, jivotat e po skup, a cigarite?Te maiche sa na principa- razdelqi i vladei, a nie im se varzvame.Sabudi se balgarino i si tarsi pravata.Kakto nie si plashtame zadaljeniqta kam darjavata taka i tq da plashta svoite.Do koga shte chakame i shte tunem v mizerii?Ili nqma koi da ni organizira da izlezem da stachkuvame?
tutun | Envoyé par anonimen | 14-04-2010 16:25
xaide be xora da napravim tazi sta4ka nai nakraq kakvo 4akame o6te da umrem ot glad li? A te da palnqt svoite djobove i da stroqt palati kazvaite koga da izlizame na sta4ka .
тютюн | Envoyé par ибо | 14-04-2010 16:57
Съгласен съм със сиса да се дигаме.Кога?
tutun | Envoyé par nevzat | 14-04-2010 17:08
ayde v sofia da si vzemem parite nikoy ne misli za nas.Az rabotih birley i si iskam 3lv na kilogram.Da se li6at ot 1-2 zaplati te sa krali dostati4no.Az na selo nqmam drug pominak.Motikite i v sofia da vidat kakvo e div selyanin gladen.
TUTUN | Envoyé par TUTUN | 14-04-2010 20:45
HAYDE VECE E VREME ZA STACKA
премии | Envoyé par 999999999999999999999999 | 14-04-2010 22:32
Гръцка стачка незабавно и до край
premii | Envoyé par 999999999999999999999999 | 14-04-2010 22:35
Гръцка стачка веднага и до край
премии | Envoyé par феим ислям | 14-04-2010 22:55
Кой ни лъже повече.Фалшивият незащитаващ нашите интереси Стачен комитет?или оправдаващият се г-нМинистър със Неизвестният за НАС Легитимен комитет.Нека да ни се легитимират и отчетат за постигнати и Задоволителни за нас резултати,с определени цени и крайна дата за Изплащането.
премии | Envoyé par феим ислям | 14-04-2010 22:55
Кой ни лъже повече.Фалшивият незащитаващ нашите интереси Стачен комитет?или оправдаващият се г-нМинистър със Неизвестният за НАС Легитимен комитет.Нека да ни се легитимират и отчетат за постигнати и Задоволителни за нас резултати,с определени цени и крайна дата за Изплащането.
тютюн | Envoyé par сиса | 15-04-2010 16:26
Колеги да бъдем сериозни и другата седмица да действаме.50лв все ще намерим за път,дотам ни докараха.Без да ни "оправят"посреднически организации,кметове на села и комитети,тях ги знаем ибрикчи на политически партии и нищо друго.И ТЕ използват положението да докопат някой лев, в края на краищата нямаше да има такава разлика в цените.Не те ибрикчиите,а ние ще го решим това,вижте лекарите,уж нямаше я скочиха и опаа има.Нас ни таксуват за бушмени гламави,бачкатори и да си кажа честно даже и за неграмотни амуджи,да ама не.Българи,турци цигани няма значение,еднакво сме се гърчили на полето.Да продължаваме ли с тази агония или другата седмица ще действаме.Ние сме ги назначили на работа тия кретени,ние сме им шефове,а шефа какво прави когато не е доволен?Онези от предното правителство ги обещаха тези пари,а тези се правят на глухи,неми-те къде са били бе джанъм тогава,абе обърнаха го на кючек и чалга.Та другата седмица ще им покажем ли,че нямаме вече търпение или сме пак пас.
tutun | Envoyé par glad | 19-04-2010 23:04
koga vse ni lijit koga
тютют | Envoyé par Весо | 20-04-2010 12:54
Нека някои личности да престанат да си правят предизборните кампаний на гърба тютюнопроизводителите още от сега.Дали едролистен или ориентал тютюна е тютюн единия се произвежда с много големи разходи другия с много труд без никаква механизация.Знаем
,че парите за премий са по малко щом трябва да получим по 70% от миналогодишните нека бъдат ощетени еднакво всички групи само да дадат някакви пари.
тютют | Envoyé par Весо | 20-04-2010 13:10
Г-н Ислям на полето тютюна съхне на нафта и газ така че,не ми говори за разходи гледал съм тютюн и на двете места.На полето разхода стига до 700-800 лева на декар
тютюн | Envoyé par сиса | 20-04-2010 17:10
Феимчо му личи от начина на общуване,че е дпс активист и вероятно бъдещ ибрикчия,те такива ги търсят-много говорят,нищо не казват.Ще трябва да се държим геройски утре 21.04.Успех колеги.
tutun | Envoyé par men | 20-04-2010 18:41
ne triabva da dopusnem reshenieto za tezi premii da bade vzeto edrolistnite tutuni sa kraino oshteteni s tezi premii ne moje da si platim i polovinata razhodi
тютют | Envoyé par Весо | 20-04-2010 22:05
това е политика на дпс има кметове и депутати които изкат да изкарат по още един мандат за сметка на едролистните производители.не се съмнявам ако нямат и по с тонове писан тютюн там не може да му се хване края що да не долълват квотите на ориенталистите
тютют | Envoyé par Весо | 20-04-2010 22:56
Щом ДПС искат ориеналистите да вземат тази премия да я допълнят от тях все пак осем години те източваха фонда
bedni | Envoyé par men | 22-04-2010 15:45
ima ''socialno slabi'' s predaden 200 tona orientalski tutun te shte se nagushat iako za nasha smetka a nie verjinistite blokirahme zashto nikoi ne kaje kakvi sa razhodite na edrolistnite po mediite
тютюн | Envoyé par сиса | 23-04-2010 20:00
Видяхте ли сега смешниците как се издокараха невинни.Те трябваше да го решат,видиш ли имаха свободата и добрата ни воля.Господин Найденов вие ни затрихте,осакатихте и БЛАГОДАРИМ ВИ-БЕДНИ СМЕ със заеми.С ирония и подигравка ни гледате от екрана на телевизията,някои си били сметнали нещо си,как?Някой си кмет на село или община казва не,това е крайната цена и вие-да!и точка.Господин Найденов откраднахте лично от мен 4 000лв. и сте с олимпийско спокойствие,та вие имате,много важно за тоя добитък по къра,нали?Работих 20дкр бърлей за да мога да получа сумата,която дребнолистния получава от колко дкр. според вашите експертни изчисления?Не знаете нали?!Сеем на ръка с кофи и бидони,копаем с мотики,берем с две ръце и после го нижем на една игла,след това на сишулните и накрая го балираме.Господин министър машини споменах ли-не,защото ги нямаме.И къде е разликата?
tutun | Envoyé par hristo | 24-04-2010 17:39
i ot men otkradna mnogo toy.Sis si6ata tehnika kato na sisa rabotq i az za6toto ma6ini nqmam.
Envoyé par Sevi | 29-04-2010 14:05
O6TE KOLKO DA 4AKAME PROKLETITE PREMII!!!!!
KOLKO? EY PROKLETA DARJAVA PROKLETA NACIYA. SAJALYAVAM 4E GO KAZVAM NO KAKVOTO I DA PRAVI6 ILI RABOTI6 V BALGARIYA VINAGI SI O6TETEN!!!! V DARJAVATA NI NYAMA EDINSTVO, NYAMA ZATOVA 6TE 4AKAME KEFA NA OPRAVATA NI! POZVOLIHA NA NARODA DA SKLYU4AT DOGOVORI A SEGA DA SI GI IZPALNYAT!!!!!
tutun | Envoyé par rufi | 01-05-2010 22:17
stiga sme 4akali da svalim tova pravitelstvo, lIжat ni nyma kray dokoga ve4e ,da sprem tezi izmamnitsi
premii | Envoyé par meki82 | 03-05-2010 12:56
zdraveite kolegi tutunoproizvoditeli iskam da kaja i az ne6to otnosno premiite mislq,4e nqma da ni isplatqt premiite za tutuna dokato ne napravim ne6to t.e da napravim sta4ka koqto da ne e ot 20-50 40veka a da e pone ot 5 000 do 10 000 4oveka za da ni obarnat vnimanie ina4e 6te si pi6em samo tuk i te 6te ni lajat i taka.ne e taina za nikoi,4e te gi nqmat parite v nali4nost za da po4nat izpla6taneto i nas ne ni valnuva ot kade i kak shte gi namerqt no da po4nat da gi ispla6tat .tova e moe mnenie i ne natuvarvam nikoi s nego blagodarq vi kolegi
tutun | Envoyé par ot naroda | 03-05-2010 13:03
kato ne ni pla6tat tutunskite premii kogato ve4e e vreme da seem novata rekolta kakvo 6e pravim nikoi ne misli za xorata bez pabota osven da ne go proizvejdame ve4e
tutunanon | Envoyé par anonimen | 03-05-2010 13:10
a kakvo 6te iadem be xora osven da krademdavaite da sta4kyvame
тютюн | Envoyé par сиса | 03-05-2010 17:51
Колеги правим си вятър на устата,несериозни сме до безбожие и за това ще ни клатят.Как ще се разберем за мащабна стачка?Как?ДПС тръгна да си прави реклами пак "нас ни няма и ето турците ги мачкат".Ехооооо народее защо спим бре,давайте петък всички ,от всички райони на които се отглежда тютюн. Да се обединим,да сме единни,защото там излезли,тук викали-не става.Всички и навсякъде,анархията поражда реда понякога.07.05.2010 ще бъдем или не.Айде бе да плъзнем като хлебарки навсякъде,те и без това ни смятат за такива.Пишете,че сте ЗА.Защо да не блокираме пътища,ще вземем пример от тях.Те блокират и ние същото.Излезте от летаргията и отчаянието,да грабваме мотиките,че сме вече по очи на земята.
tutun | Envoyé par zainteresovan | 06-05-2010 10:28
kolegi,kriza kriza ,ama za da jivee6 v kriza trqbvat i pari.iskame si premiite da se plati potta na na6iq trud,za6toto tova e trudoemuk otrasul osobeno kogato ne e mexanizirano vsi4ko e na ruka.i nemoga da razbera za6to sled kato gurciq vleze v EC vzima6e ogromnni sumi za premii ,supsidii daje i dedese na kilogram tutun20% ,zabogatqxa,a nie kakvo vlizame v EC i ne 4e ne ni pla6tat premiite no izkat da ni spirat otrasula....pone gurcite si vzexa duljimoto.............
tutun | Envoyé par bog | 07-05-2010 17:54
kavali razdelihte se i vi go nacukaha az nqmam tutun az imam mangizi ama vie ste jalki i mangiz nema da imate nikoga jalki ste edna stashka kakto trqbva ne skolasahte ayde obratno v laynata za drugo ne stavate
premii | Envoyé par Anonyme | 08-05-2010 14:15
MISLETE I NARODA HORATA NYAMAT PARI ZA XLYAB A VIE V MINISTERTVOTO MISLITE SAMO SEBESI DAVAYTE PREMIITE VREMEE VECE
priemii | Envoyé par anonim | 13-05-2010 10:41
adi be koga se davate priemiite umirame ot glat samo obestavate nisto drugo
titiun | Envoyé par anonimen | 17-05-2010 19:47
hora niakoi poluchil li e premii za titiuna ili niakoi da kaje ako znae koga shte gi davat
тютюн | Envoyé par сиса | 19-05-2010 11:51
Декември месец така ни се пада.Шибани медии които не отразиха стачките не казаха за броя на стачкуващите за боя от жандармерията за подписите които се събираха от селяните да не излизат на протести.Шибана държава,а Бойко си вее байряка и се дундурка на екрана,Азис му заляза славата покрай Бойко.А ние еми ние сме си кавали както е написал bog.Аз не видях някой на някого да отговаря нещо тук всеки се сеща нещо и давааай пише и какво-кортаци.Да кавали сме и айде обратно в лайната.В лайната като сте такива предатели и малоумници,кой от вас беше на стачки и яде бой,аз бях защото абе пак ще мълчите и ще ревете кога премии.Ако ви е възможно да лижете гъза на Бойко с удоволствие ще го направите.Някой да ми отговори ако е с достойнство и държи на своето си ще чакам.
тютюн | Envoyé par дулово | 20-05-2010 17:33
докога ще чакаме тези мизерни премии от глад ли трябва да умрем че да ги дадат
tutun | Envoyé par iskinder | 21-05-2010 12:48
boiko i dogan ni opnaha qko
Envoyé par tutun | 28-05-2010 12:27
dayte ni parite ve4e za ko si podigravate s horata tii pari sa na6te pari
fond tutun | Envoyé par nikolai kolev | 31-05-2010 12:43
koga she gi izplatite tezi premii be hora.Tova e podigravka s naroda.
антон | Envoyé par Anonyme | 31-05-2010 19:48
ари е педали изплатете приемиятааа е таралежи такива.. излатете 4е хората да по4жат да ги хар4ят малко да се въртят тези пари е 6те помага за кризата малко толкова ли не можете да го мислите до сега даже 6тяха да ги свършат 116 милиона са 1/3 да са изхар4ени пак берекет версин
PREMII | Envoyé par NINA | 03-06-2010 12:26
HAYDE TUTUNCIYI NA STACKA DA VIDIM NYAMA LI DA PLASTAT PREMIITE.
тютюн | Envoyé par сиса | 03-06-2010 17:59
Хайде,ама сме дундьовци всички.Не политиците са ни виновни,ние като сме си гьотверени що ония да са педали.Давйте да ни отразяват чужди медии стачката и да види света че ни бият защото си искаме парите от къртовскя труд та да видим Бойко колко ще го хвалят от Европа.КОГА СЕ ВДИГАМЕ ама този път както трябва.Има ли съгласни или пак ще мълчите като дунди неграмотни и тъпи.От какво ви е страх бе хора вас??????????
premii za tutuna | Envoyé par anonimen | 04-06-2010 09:19
dokato ne izlezem na sta4ka pari nema da vidim taka da znaete . 4akaite ochte.
тютюн | Envoyé par сиса | 04-06-2010 17:33
Ами давайте от 07.05-понеделник да се вдигнем най-накрая както трябва,никой ли не може да разбере че ни се подиграва бат Бойко.Той завалията стадион за 120млн. строи в София,а ние в лайната.Давайте хора,пък ако ще Цветанов да ни спретне акция "Тютюн".Страх ли ви е?
тютюн | Envoyé par тютюн | 06-06-2010 15:06
Какво става с тези наши пари ????? Какво иска правитеството от нас да станем цигани и да почнем да крадем ли ????? За да може дасе нахраним толкоз сме затънали ,че няма на каде повече. Срамота е това .... Нямам думи искам да кажа много но незнам дали ще има ефект. Ще дойдат пак избори, тогава ще видим тези 200 хиляди човека където гладуват сега какво могат да променят.
тютюн премии | Envoyé par Хасково | 06-06-2010 15:12
Мамка му , незнам какво ще правим колеги.Всеки ден по 100 пати гледам в нета да не пише нещо конкретно, но нищо не виждам. Нали бяха направили довор за изплащане на парите след като минат проверките февруари месец. Каде е тоя Фикрет Бекир да организира само хората . Тогава ще им покажем тая жандармерия ще я заврем някъде. Тука става въпрос за ОЦЕЛЯВАНЕ вече , за хляб ко да ядем, а не за някой прищявка. Затова трябва се организираме някаде.
Както по горе е писано , докато не се вдигнем ние ПАРИТЕ няма да си получим.
тютюн | Envoyé par сиса | 06-06-2010 16:55
Ееее,благодаря на господ,че има и други да мислят като мен.Пиши на чичо Гугал-Фикрет Бекир,аз и номера му мога да го напиша,всъщност е лесно-чрез кмета на с.Листец,чийто номер може да се намери из нета,ще стигнеш до въпросния господин.Тях ги оставете,тях ги знаем,аз написах какво мисля за тях-ибрикчии.Видяхме и какви котенца бяха излезли да задават въпроси на Найденов по БТВ.Ей колеги,българската медия няма да ни помогне с истински и реално отразени факти,защото не го правят,те му духат на Бойко "супата".Няма смисъл да спорим тук в нета,а да действаме,затънали сме и скоро няма да се сетят за нас,ако ние не им покажем,че ни има,че сме много.А утре е 07.06,извинявам се за грешката по-горе в месеца,кога и къде,казвайте,пишете.Влизате тук и почвате да ревете"айде бе кога"ами я да започваме да действаме,стига рев,давайте бой,аз вече бях на такова място и видях,готова съм и да го отнеса боя.Казвайте!КОГА?От нас зависи.Съвсем сериозно колеги,да се вдигаме на бунт,иначе глад.
Премии | Envoyé par тютюн | 06-06-2010 17:32
Така е , но трябва някой организатор ние от Хасково сме готови. Както казах обречени сме на глад, но на него майта му тая година пак заложихме , и ако скоро нени дадът парите ще духаме супата много яко. Годината ни заминава , абе всичко ни заминава. Та няква идея кога как и тн да се съберем ?? Все ми е тази и да ям бой, поне да сритам някой "жандармерски задник " и излея гнева. Няма какво да губим
тютюн | Envoyé par сиса | 07-06-2010 16:48
Поемам ангажимента да се обадя на Фикрет Бекир и да се организираме и ще ви уведомя кога.Впрочем най-новото което чух е,че на 15.06 почват да ги отпускат по общини,но вярвам ,че това е поредния кьор фишек.За вас не знам,но аз го слушах финансовия министър тази сутрин по БТВ-само недомлъвки и нищо конкретно,пуснете си го и слушайте и вие внимателно,дано вие схванете нещо.Нека всеки да се обади на агентите,които изкупиха тютюна и да сравним информацията,която ни се дава и съответна да сме координирани,трябва да започнем от някъде да се организираме.Аз обещавам да дам максималното от себе си и още тази вечер късно ще ви дам инфо от нашите изкупчици,а те са в час за парите от премиите.Другият вариант е да търсите инфо от общината към която сте и те са в час.Да спрем с бездействието и хленча и да действаме!Кой каквото е успял да научи нека го напише тук.
тютюн премии | Envoyé par тютюнопроизводител | 07-06-2010 18:12
И аз всеки ден чета и слувам новините ,но не вярвам и на дума която казват, защото вече от отчаяност се хващаме и за сламка-та. Първо трябваше да минат проверките до 25 февруари , после до края на март след това към края на април в началото на май щели да ги дават и нищо.

Невярвам нищо да стане , затова реално взето днес четох новина с меросвав найденов ,че се чака актоализацията на бюджета да се приема ,че чак тогава пари щяло да има но това може и юли месец да стане няма конкретна дата. За това народе който чете това нека да ни покрепи, неможем повече. Ние не просим социални помощи ние си искаме нашите пари . Накараха ни това правителство да станем просяци. Мамка ви гадна.


Ако някой има телефона на Фикрет Бекир нека да го даде или ако по някяв начин може се свържем с него да даде инфо. За да знаем каде и кога ще се събираме .
iskame premii iskame premii | Envoyé par zakir | 07-06-2010 22:09
iiiiiiiiiiiisssskkkaaammmeee premiiiiii ikame premiiii
тютюн | Envoyé par сиса | 07-06-2010 22:46
Обадих се на нашия изкупчих и се оказа,че още нищо не се знае със сигурност.Давам ви следните номера:МЗХ-02/985-11-300,експерт връзки с обществеността-02/985-11-384 и агенция по горите-02/985-11-389.Очаквам информация и от вас за всичко ново,което научите.
тютюн премии | Envoyé par Хасково | 07-06-2010 23:19
Всеки ден звъня на тези номера дори вече си говорим с тях на ТИ. Никва информация нямат или поне неискат да дават нямат на идея говорят се само ,че ще има но кога ще има един господ знае :(. Дано да получим по голямо инфо поне за някой стачка да се чуе та да идем се съберем. За дани чуят най накрая
тютюн премии | Envoyé par Хасково | 07-06-2010 23:21
Тук има ново инфо.
http://society.actualno.com/news_301507.html


цитирам:

Приключваме с кампанията по разсаждане на тютюна. Разсадили сме до момента 98% и вече сме готови да преминем към гладни стачки, масови протести, блокиране на важни транспортни артерии.

Това заяви Фикрет Бекир, председател на Сдружението на тютюнопроизводителите от силистренското село Листец. Бекир поясни, че до края на седмицата тютюнопроизводителите ще решат точно по какъв начин да протестират, предаде агенция Фокус.
premii za tutun 2009g | Envoyé par Ruslan | 08-06-2010 07:58
Uwajaemi gospoda. Nqkoi znae li koga 6te budat izplateni premiite za tutun rekolta 2009, i v kakuv razmer t6e bude tq?
тютюн премии | Envoyé par Хасково | 08-06-2010 14:39
На въпроса ти знаем ли кога ще получим парите огтовора е НЕ. на въпроса колко ще бъдат цените отговора е .

- премия по чл. 18а, ал. 1 - 3.20 лв/кг
б) сортова група „Каба Кулак” (Полуориенталски)
- премия по чл. 18а, ал. 1 - 2.08 лв/кг
в) сортова група „ Виржиния”-
- премия по чл. 18а, ал. 1 - 1.46 лв/кг
г) сортова група „Бърлей ”
- премия по чл. 18а, ал. 1 - 1.45 лв/кг
тютюн премии | Envoyé par Хасково | 08-06-2010 21:46
Айде народе утре в 17:00 ще се реши кога да стачкуваме . Само да кажа всеки самоуважаващ се човек ще покрепи стачните действия. Стига сме робували в собствената страна. Ние неискаме социални помощи искаме си нашите пари. Нека да не разчитаме хората да направят нещо за нас а да ги подкрепим. Ние народа сме България нека да не го забравяме. Нека да си устояваме нашите искания и нашите пари, нека им покажем че те не са над НАРОДА. Те ни направиха просяци , те ни спират парите незнайно защо НИЕ НЕ КРАДЕМ НИЕ НЕ ЛЪЖЕМ , ние си искарваме парите с наща ПОТ НА ЧЕЛОТО нека да им го припомним.

С нашета реколта не принуждаваме никой да пуши с нашета реколта им вадим акциците и парите който влизат в държавата ни с нашия КЪРСКИ ТРУД
тютюн | Envoyé par сиса | 08-06-2010 23:33
Да,утре ще се реши и ако има разцепване пак ще ни оставят парите за 2011г. сигурно.И хайде всички този път да сме ЕДНО и да се подкрепим,без значение сорта,без значение от къде е и какъв е.Да им го начукаме и ние,така както те на нас.
тютюн премии | Envoyé par Хасково | 09-06-2010 11:39
Няма пробелм ,чакаме само да кажат къде и кога там сме..
тютюн премии | Envoyé par Хасково | 09-06-2010 11:52
Така хора орагамизирали сме се среща утре междо 9-10 часа, в ХАСКОВО ПРЕД бизнес ценъра. НИЕ ОТ ХАСКОВОСКИЯ КРАЙ ЩЕ ИДЕМ моля който е от тозирегион или има възможност да дойде НЕКА ДА ДОЙДЕ . Това го правим за нас тези стачни действиря които почваме ги почваме заради всички нас. Нека всеки който е съпричастен или иска да участва да заповадя. След като се съберем в ХАсково пред бизнес центъра и уточним какво и къде ще се прави наща стачка тръгваме имаме и кординатори от други градове с които ще подържваме връзка. Всички утре излизаме на протести да знаете. Предполагам ще чуете няково инфо и от вашия край.
тютюн премии | Envoyé par Хасково | 09-06-2010 13:08
Само да се извиня , че утре няма да са тъй като имаме колеги които не са превършили със сеенето. Одеве приказвах с тях зада можем да се съберем повече и хора и да можем и работниците да вземем с нас. Затова срещата се отлага за в петък, а часа ще ви го споделе най вероятно утре.
тютюн | Envoyé par сиса | 09-06-2010 18:21
Ние от цялата страна трябва да сме готови,не само региони.Силистренския,Добричкия и Тервелския край също сме готови.Да се надяваме,че всяко село този път ще скочи.Хасково радвам се,че мога да си комуникирам най-накрая с някого.Къде сте останалите?И на протестите ли ще сте скатавки?Страх ли ви е все още?Anonimen,тютюнопроизводител-07.06 18:12ч. уточнявам за да не те бъркам с друг,къде сте,недейте да мълчите.Кажете вашия край готови ли сте?
тютюн премии | Envoyé par тютюнопроизводител Хасково | 09-06-2010 20:30
Нека този път е ясно ,че ако не излезнем всички нищо няма да получим хора нека дане вие страх от никой трябва да ви е страх от глада и без паричието. Нека покажем на тая държава че и честни и работливия човек може да има право на глас не само на изборите. Ние от Хасково или поне от региона и няколко села знаят тази вечер ще се събираме и ще говорим с кординаторите къде и как да бъде стачката и на колко места и къде щи ритаме жандармерски задници.
тютюн премии | Envoyé par Хасково | 11-06-2010 10:24
Ей мамка му искахте протест организирахме го в хасково и какво само 100 човека сме тами като се замисля 70 човека са наши познати.а Къде е хора ?????
тютюн | Envoyé par сиса | 11-06-2010 18:06
И от мен мамицата на всички ,които реват, за нищо не ставаме,ама за нищо.
тютюн премии | Envoyé par тютюнопроизводител | 11-06-2010 20:43
Много лошо се изложихте да знаете , но ние няма да се спрем трябва да има хората като мен който да се сериозни , зада ви дадем и кураж на ВАС . Хора разберете ме , ако ние не си ги поискаме няма да ги получим парите скоро да знаете. Бъдете активни
тютюн | Envoyé par сиса | 11-06-2010 22:12
Куража им е бил само дотолкова.Сядат пред компа и драскат та се късат да реват,че си искат премиите и толкова.За мен са нещастници и долни предатели.Какво сега?Кажете де,къде се скрихте всички освен тютюнопроизводител?ГНУСНИ ПРЕДАТЕЛИ.Феимчо ти къде си изрови главата и ти като щраус-много начетен,буен и грамотен пък изчезна.Отговорете.
тютюн премии | Envoyé par Хасково | 11-06-2010 22:56
Колеги как да ви го обеня на друг език , ако не излезнем пак на стачки но този път не 100 човека нека да бъдем ХИЛЯДИ нека ни чуе България нека да разбере кой сме ние , нека да видят в очите ГЛАДА ни. Искаме си парите това е но с висене и приказки тук няма да стане ораганизирахме се ние , но не получихме подкрепа от ВАС. И скоро пак ще се ораганизираме . Нас не ни е страх СТРАХ в НАЩА държава в наща родина.
тютюн | Envoyé par сиса | 12-06-2010 07:37
Гледах ви снощи по новините,слушах ви.Как да убедим и кметовете да съобщават на хората по селата,че точно днес е стачка и трябва да са активни.Как при положение,че хич не им пука,а гледат да не им се изплъзне стола и мислят за сборове и веселие.Никой от ДПС не каза,тези хора си искат 116млн.,а не 170млн.,а за Бойко сме техен електорат,не граждани на България на мен лично така ми звучат техните изказвания,демек ние сме утрепките от електората на Доган щом работим тютюн,ние не сме от България и защо да сме включени в български бюджет.Не знам колега на какъв език да го обясниш и защо трябва да го правиш при положение,че всички сме без стотинка,просяци и аутсайдери се оказахме в собствената си държава в която и за кучета не ни смятат.Да лаем и да ръфаме,кучетата така правят когато са гладни,а ние чакаме милостинята на господБойко,а Доган се кефи на немотията ни и де ли ни благославя.Не съм от никоя партия и няма и да съм,видяхме ги всичките."Утрепки"да се вдигнем всички.
тютюн | Envoyé par сиса | 12-06-2010 18:06
Сряда,16.06 да бъдем в Дулово и да си ги поискаме твърдо парите,защото след края на месеца нашенския депутат и министрите ще са вече по отпуски,кой море,кой планина имат мангизи и не им дреме.Днес сутринта имах разговор с Фикрет Бекир и потвърдихме стачката.Този път ще се постараем да има и чужди медии,пък нека ни записват номерата на колите.Дано комшийските държави да кажат на управляващите ни ЯЗЪК.Трябва да разбере част от света,че има мизерстващи и гладуващи,не защото не са работели и не работят,а защото "господ"Бойко стадион строи,пък за нази няма.Постарайте се всички,които четете в момента да се обадите в съседното село,те,може би не знаят,елате с каруци,ако трябва,нямаме пари,но разберете,няма да ги имаме,ако ге си ги поискаме.Заминат ли по отпуски е... ни е майката.
тютюн премии | Envoyé par тютюнопроизводител | 13-06-2010 14:11
Много ми хареса това с каруците , вече нямам пари и за гориво , ние също от понеделник пак почваме да се събираме , но идеята е да е на едно место . Някой ако има ИНФО къде и как да казва. ПОне да се съберем ня едно место всичките . Не номерата на колите номера на гсм ще им дам няма на къде повече мизерстваме като цигани. Те направо цигани ни направиха
тютюн | Envoyé par сиса | 13-06-2010 20:05
В сряда-16.06, 10 сутринта в гр.Дулово.Моят скайп е dream_bacardi,да ме потърсят тези които са гладни и мизерстващи тютюнджии,аз отдавно призовавам да си разменим координати някакви и съответно давам пример как се прави.Абе няма страшно бе хора,те знаят как да ни намерят,айпиадреса и сме вътре,какво толкова.Хасково открий ме на скайпа за да ти дам телефонния си номер и този на Фикрет Бекир,всъщност всеки който го вълнуват тези пари да ме потърси на този адрес.
premii za tutuna | Envoyé par hristo | 14-06-2010 12:45
stiga ste ligali naroda koyto vi hrani platete im zasluzenite s mika speceleni stotinki
тютюн | Envoyé par сиса | 14-06-2010 21:48
Ами хайде скокнете де!Чакате някой на тепсия да ви ги даде,въпреки ,че виждате,че нема да стане.Хайде стига сте ревали,свикнали сте на мизерия и глад.Христо ти какво правиш за да ти ги дадат,освен да драскаш тук?Ами ти Искендер,всички които се подвизават под "анонимен",ти Нина,ти Руслан,ти Закир и всички останали,какво сте направили досега???Дами и Господа на какъв език и как да ви се обясни,вие мозъчни инвалиди ли сте,та не разбрахте-ТЕ ПАК НИ КЛАТЯТ бе хора!!!Аз ще се похваля,че един от вас вече ми е абонат на скайп,никой ли друг не го интересуват гсм-номера на никого за да сме организирани.Ето за това тютюнопроизводителите ни поставят в положение"наведи се!"-защото сме си сеирджии,друг да ни върши работата ни е най-добре,от оно време ви е останало и така и ще си отиде.Страх и пак страх.Нямате,но и нищо не правите за да ги получите,извинете,ревете тук,като...не ми е удобно да го кажа.Няма страшно,не съм пускавица между вас,бачках,като луда и си искам парите,като бясна.Това е!
тютюн | Envoyé par сиса | 16-06-2010 19:12
Ураааа ДПС-то ни подкрепя.Мазни,долни и гнусни сте,изчакахте народа максимално да изпадне в истерия и паника от глад и немотия,та и за да докажете,че сте долни и кметове изпратихте.Благодарим,не ви щем,не се четкайте.Доган ще се плюнчи"ето ме,идвам да ви спася,видяхте ли,че аз съм ви благодетел на вас"-МЕРСИ не ви щем,или следващия път изпрати такива,които владеят български поне говоримо,за да могат да защитават интересите ни.Абе вие с какво образование сте всички там горе.Туркиня съм,но ненавиждам тази партия и никоя друга не ме вълнува.Та да си дойдем на думата,можем и сами,ние,тютюнопроизводителите да си водим стачките и протестите,няма нужда да се мазните за избори на наш гръб.Къде бяхте досега вие от различните му там партии,щом икономиката в собствения ви джоб е добре,майната му на добитъка.Вие всички нали знаете,че пак предстоят избори???А избиратели от къде?За коя сбирщина да гласуваме следващия път?Или пак за глада?ДАВАЙТЕ ТЮТЮНДЖИИ МОЖЕМ ДА СЕ СПРАВИМ И САМИ.
Envoyé par Anonyme | 16-06-2010 22:32
abe tiq hora normalni li sa, za kakvi politi4eski provokacii govorqt,horata umirata umirat ot glad ???
zdr | Envoyé par az | 17-06-2010 13:38
koga se se dadit priemiyata za 2009
tutun | Envoyé par tutundjiq | 17-06-2010 18:43
kvi sa tiq prostotii be hora napravo se podigravat s naroda horata cqlo lqto si vlagat jivota na toq tutun da polu4at usiliqta si vlojenoto pone ni dayte be piklovci samo znaete da igraete s naroda i tqhnite pari ne znam za drugi sela no vb na6to selo jilti brqg elate da vidite naroda horata ve4e po4naha da berat tutun na nepokriti palatki ot naylon nqma jiv 4ovek na centara nqmat pari da si kupqt hlqb kajete vie kak da se ottarvem ot taq situaciq kak da ne potanem vlojihme vsi4ko i sega sme gladni.....
тютюн | Envoyé par сиса | 17-06-2010 22:54
Като им изритаме шибаните задници ще се отървем от ситуацията!Долу тази зган и паплач,която ни утрепа от глад и ни закопа с заеми и заеми и заеми и ....... пас заеми.Всички са помия колеги,без значение от партия и етнос.
tutun | Envoyé par az | 18-06-2010 14:56
stiga ste igrali s naroda koga se ima priemiya za 2009 horata sa gladni viy ste na kef stiga tolkos i na nas ni tryabva pari i niy yiodem hlap nesme hayvani tuka pari ni tryabva parrriiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tutun | Envoyé par nazile | 21-06-2010 13:02
zdraveyte kolegi tutunoproizvoditeli ,vse povece se ubejdavam ce upravlyavastite ne rabotyat ZA interesite na tutunoproizvoditelite viobste za bilgarskiya proizvoditel,nyama znacenie kakiv e toy.nemoje sisedna girsia da si prodavat tutuna za 9evr. a nie za 2ev. nali i nie vece sme v evropeyskia siyuz, Upravlyavastite ni karat da si kupuvame kutia sigari za 5lv.a prodavame 1-kg,za tolkoz I tiy kato narodit ni e beden izbyagva kim kupuvaneto na nelegalni sigari koito sa ili ot griskata mitnisa ili ot sribskata.po tozi nacin naste pari otivat pri cujdi proizvoditeli.Neka se obedinim i podkrepim neka izleze nyakoy smelcaga i povede bilgarskia proizvoditel napred nie sme mnogo i silata e viv nas Ne upravnisite da ni postavyat pravila a nie ,zastoto te yadat ot nasia grib i blagodarenie na nas nadebelyaha tolkoz.
тютюн | Envoyé par сиса | 03-07-2010 16:54
И отново-НИЩО.Оная сбирщина наричана още ДПС защо не е съгласна с актуализацията аджаба?-нищо не им влиза в джоба,нейсе бре нема и чистачка от тази партия,която не се нагуши.Бате Бойко,моля ти се, много сме гладни,хайде дай някой лев.Ей управляващите престъпна небрежност е това ваше управление-защо ни игнорирате?Вие въобще смятате ли ни за граждани на Република България?Според вас ние имаме ли някакви права според коституцията на България?Според конституцията-да.А според вас?Моля от ДПС да мълчат,достатъчно ни навредихте!!!Та ние според вас,управляващи,какви сме и какво сме?Иска ми се лично на ББ да му задам този въпрос,иска ми се и Доган да попитам,защо,аз лично му дадох преди много години шепа стотинки,бях на митинги тогава и го подкрепях,кой да ми каже,че той сам ще си взима колкото душа му сака.Абе ехооо,нас някой за нещо бръсне ли ни?Дами и господа управляващи кога ви е второто четене,кога ще си получим парите?Четете този сайт,хайде някой да отговори по TV.ББ отговори ни бе човек.
premii | Envoyé par didi | 08-07-2010 12:47
abe taq tapa darjava may naistina se podigrava s xorata kak nqma da badat izplateni premii za perioda 2009 godina tezi xora rabotqt ot fevruari do oktomvri mesec.koito e saglasen s men neka obqvim otnovo stacka na men ve4e mi omrazna da 4akam.4akam ot mart mesec tezi premii ama tova kakvo e/
premii | Envoyé par edin vazmuten 4ovek | 08-07-2010 12:54
abe taq tapa darjava may naistina se podigrava s xorata kak nqma da badat izplateni premii za perioda 2009 godina tezi xora rabotqt ot fevruari do oktomvri mesec.koito e saglasen s men neka obqvim otnovo stacka na men ve4e mi omrazna da 4akam.4akam ot mart mesec tezi premii ama tova kakvo e/
premii | Envoyé par galq | 11-07-2010 13:29
sporet men ste otkradnat i ste izbqgat parite ste vidim kakto kazaxa ot parlamenta `NA KUKUVU LQTO`TRQBVA DA NAPRAVIM STA4KA
premii | Envoyé par ALI | 11-07-2010 13:39
KOLEGI HAYDE NA PROTESR INA4E PARITE STE VIDIM NA `KUKUVO` LQTO
тютюн | Envoyé par сиса | 13-07-2010 23:20
Колеги,много късно се събудихте вие,когато ние ви канихме да си искаме парите вие си кротувахте.Ами кой ще организира тази стачка и къде блуждаехте и спахте досега?Дайте идеии и пак да ни се изсмее "господ"Бойко и да ни нарича будали и т.н.
tutun | Envoyé par tutunciq | 15-07-2010 17:13
EY (ministri gladni vishki) stiga ste smu4eli krifta ni dayte ni premiite te sa ni za hlqb ne izkame ot vashiq job iskame nashite pari ot nashiq pot stiga ste ni ligali dano gospod vi nakaje kato idvat izborite hodite ot vrata na vrata kato gladni HIENI HIENI HIENI HIENI ????????????????????????????????????
premii | Envoyé par rasim | 17-07-2010 01:21
da umrat tiq kioto ne ni davat premiite
iskamee pariteeee boyko | Envoyé par tuce | 20-07-2010 15:50
abe hora na kugo vikate dayte parite hm na bankiteli na kogo tryabva da vikate na boyko glupaka
tutunovi premii | Envoyé par Anonyme | 21-07-2010 17:28
abe boiko nqmali da plati6 tezi premii ve4e. Samo obe6tava6 no ne gi izpalnqva6 ti hubavo si vzima6 parite a horata gladuvat s 4akane za premii napravi ne6to samo deto si minister
tyutyun | Envoyé par amudja | 25-07-2010 16:56
gospodin Boyko za6to ne dava6 premiite samo obe6tava6 i nisto ne pravis! Za6to si ministar neznam hic te nqma hic!
tutun | Envoyé par bastati | 25-07-2010 17:02
day parite molqte! imam kredi hemide mnogo
тютюн | Envoyé par сиса | 29-07-2010 12:06
Честито!Току-що получих новината-премиите се отпускат.Точно така!
тютюн | Envoyé par сиса | 29-08-2010 15:15
Живи ли сте?
tutun | Envoyé par nqkoi si | 06-09-2010 14:17
i kolko gore- dolu izkarvate da re4em ot 3 dk. plo6t , zaszdena s tutun sredno?
тютюн | Envoyé par сиса | 09-09-2010 16:56
Зависи от сорта.Аз бях с широколистен-бърлей и танто за кукуриго,защото някой си гьотверен реши ,че печелим много от този сорт,а други гьотверени се съгласиха,че е така.Абе в БГ сме си.
pari? | Envoyé par Boiko | 21-09-2010 22:35
Kakvi pari 4akate?-nqmam..
tyutyun | Envoyé par meri | 27-10-2010 21:44
4akam majat mi da prodade tyutyuna za da doide prio semeistvoto si.Koga 6te davate parite na istradaliq narod
тютюн | Envoyé par сиса | 15-11-2010 19:27
А пари от референтния период искате ли?Аз-да!Ти Boiko го гепи на друго място микрофона,по ще ти отива.Абе вие да не се отказахте да работите тютюн бе.Аз го бачкам и ще.
tutun | Envoyé par xaskovo | 10-05-2011 17:47
koga 6te izpla6tate subsidii nali be6e sled 06.05.2-11 ili pak lajete naroda
gladen narod | Envoyé par Anonyme | 09-07-2011 07:57
ako nese otglejda tutuna-da znayat gore v parlamenta ce.NİE tutunciyite im garantirame zaplatite.tutuna e mnogo golyam sektor za dırjavata ni.nie si iskame parite koito sme si gi speceli li s trud prepitavame se samo ot tova-a za tezi cakani pari neznam koga ste ni gi izplatyat.
tutun | Envoyé par Anonyme | 26-08-2011 10:46
lixviteli yedede ve 6matki kvo stana s premiyite
tutun | Envoyé par anonimen | 07-09-2011 18:28
sit na gladen ne vqrva
nima iskate da pogrebete naroda jiv
kak moje 1kutiq cigari da e 4-5 lv 1 km tutun pak tolkova tova e podigravka s xorata
kak mojaxte da zabludite xorata 2009 tutuna s premiqta stigna 8-9 lv a 2010 4-5 vmesto da se opravqme mai zatavame
edinstvenoto za koeto sajalqvam v tozi jivot e
;4e sam se rodila v skapana Balgariq;
da me pro6tava gospod iskam da se maxna ot tuk..................
tutun | Envoyé par siromaxa | 07-09-2011 18:33
kajete ne6to be ;
6te ima li nqkakvi pari za 2010
ili otidoxa za magistralite
nqkoi 6te odgovori li/////
premiyi tutun | Envoyé par ANONIMEN | 27-09-2011 21:13
ste imali premiyi koyito ne sa se registrrali za 2010 A DARJAVATA KAKVO napravi s parite koyito nesa polucili parite koleg
tutun | Envoyé par gladnite | 03-12-2011 17:11
izglejda na niakoi mu se vijda po dobre da pravi magistrali muzei i pro4ie otkolkoto da dadat na horata premiite za tutuna koito s tolko trud go izkarvat no ne nali si imame magistrali a kakvo ot tova 4e nie 6te umirame ot glad na kade otiva balgaria
субсидии тютюн | Envoyé par донка мечкова с.Горно Черковище обш.Казанлък | 09-04-2013 09:14
Ще имам ли субсидии за 2007-2009 тютюн през тази година, не съм прекъсвала деиност .

Ajouter un commentaire

CAPTCHA
Symboles restants : 1000


 
Заедно
Evénements à venir
 
 
 
    Encore 
Interviews
 
 
 
    Encore 
Articles récents
 
    Encore 

Projet de Institut européen | Centre de modernisation des politiques | Institut des politiques européennes |
| Protections des données privés | Copyrights © 2003-2007 Europe.bg |
Le système d'information est réalisé grace au soutien financier de Institut Société ouverte et Fondation Société ouverte - Sofia