europe.bg
Published on europe.bg (https://www.europe.bg)

Начало > Еurofound търси да назначи администратор по човешките ресурси

Еurofound търси да назначи администратор по човешките ресурси

петък, 17 Април, 2015 - 10:05
Секция: 
Новини [1]
Тема: 
Конкурси [2]

В Официалния вестник на ЕС от 17 април е публикувано обявление, че Европейската фондация за подобряване на условията на живот и труд (Eurofound) търси да назначи администратор по човешките ресурси (ЧР). Седалището на Eurofound [3] е в Дъблин, Ирландия.

Пряко подчинен на началника на отдел „Човешки ресурси“, администраторът по ЧР ще предоставя консултации и съдействие. Той ще разработва/преработва и прилага средносрочните и дългосрочните стратегии за човешките ресурси в области като управление на професионалното развитие и способностите, управление на ефективността, както и обучение и развитие.

Одобреният кандидат ще има също така задължението да ръководи разработените/преработените политики в областта на ЧР, наред с комуникацията и осъществяването на тези политики.

От служителя на тази длъжност се очаква да е много добре запознат с целите и функционирането на Еurofound. Той трябва да действа като партньор консултант за постигане на стратегическите цели по иновативен начин.

Администраторът по ЧР отговаря за:

  • преглед, разработване и прилагане на стратегии, политики, процеси и инициативи с оглед задоволяване на потребностите на Еurofound от стратегии в областта на ЧР, като обучение и развитие, управление на способностите, професионално развитие и ефективност на персонала;
  • насочване на развитието и поддържането на способностите чрез изследване, планиране, предлагане и оформяне на решения, отговарящи на нуждите на организацията;
  • осигуряване на оптимални политики в областите на оформление на работното място, подбор, назначаване и професионално развитие в съответствие със стратегията на Еurofound;
  • подпомагане на планирането на програма за дейности по обучение, необходими за задоволяване на потребностите от колективно, както и индивидуално насочено обучение и развитие;
  • поддържане на контакт с други заинтересовани страни в рамките на Еurofound за определяне на дългосрочна стратегия за планиране по отношение на работната сила;
  • подпомагане на определянето, разработването и прилагането на подходящ модел на осигуряване на ЧР;
  • заместване на началника на отдел „Човешки ресурси“, когато е необходимо;
  • осигуряване на следните функции:
    • координация на отношенията между служителите;
    • администриране във връзка с Правилника за длъжностните лица.

Процедурата за подбор е открита за кандидати, които:

  • са граждани на една от държавите-членки на Европейския съюз, и не са лишени от права;
  • са изпълнили законовите си задължения във връзка с наборната военна служба;
  • имат задълбочени познания по един от официалните езици на Европейския съюз и задоволителни познания (ниво В2) на друг официален език на Съюза. Тъй като английският език е основният работен език на Еurofound, се изисква владеенето му на ниво, необходимо за изпълнение на служебните задължения. Длъжността „администратор по ЧР“ изисква много високо ниво на владеене на английски език;
  • образователна степен, която съответства на завършено университетско образование, удостоверено с диплома, когато обичайната продължителност на университетското образование е четири или повече години, или образователна степен, която съответства на завършено университетско образование, удостоверено с диплома и професионален стаж от не по-малко от една година, когато обичайната продължителност на университетското образование е не по-малко от три години;
  • университетска или еквивалентна степен в областта на управление на човешките ресурси;
  • най-малко шест години професионален опит след завършване на образованието, най-малко последните три години от които в областта на ЧР;
  • професионален опит на подобна длъжност;
  • опит от успешно разработване, съгласуване и изпълнение на проекти и политики в областта на ЧР;
  • опит от ефективно представяне и комуникация на информация и предложения за ръководството и персонала;
  • способност за изпълнение на административна дейност и способност за работа без проблеми с правни и административни правила и процедури.

Допълнителни изисквания са включени в пълния текст на обявлението за свободна длъжност, който може да се изтегли от страницата за свободни длъжности в уебсайта на Еurofound [4].

Всички заявления трябва да бъдат подадени чрез системата за електронно набиране на персонал, до която също има достъп на тази страница [4].

Администраторът по ЧР ще бъде назначен като срочно нает служител (AD 7) с първоначален 5-годишен срочен трудов договор, който може да се подновява.

Крайният срок за подаване на заявления е 8 май 2015 г.

Тагове: 
Еurofound [5]
началника на отдел [6]
Човешки ресурси [7]
Европейската фондация за подобряване на условията на живот и труд [8]
AD 7 [9]
  • Начало
  • Актуално
  • Ресурси
  • Инициативи
  • Председателство на ЕС
Twitter icon
Facebook icon
YouTube icon

Контакт с Gateway Europe За нас

Copyright © 2003-2025 Europe.bg / ISBN 954-91317-1-8  


Source URL:https://www.europe.bg/bg/articles/news/2015/04/17/eurofound-tursi-da-naznachi-administrator-po-choveshkite-resursi

Връзки
[1] https://www.europe.bg/bg/articles/news [2] https://www.europe.bg/bg/topic/konkursi [3] http://www.eurofound.europa.eu/bg/about/who-we-are [4] http://www.eurofound.europa.eu/about-eurofound/career-opportunities [5] https://www.europe.bg/bg/tags/eurofound [6] https://www.europe.bg/bg/tags/nachalnika-na-otdel [7] https://www.europe.bg/bg/tags/choveshki-resursi [8] https://www.europe.bg/bg/tags/evropeyskata-fondaciya-za-podobryavane-na-usloviyata-na-zhivot-i-trud [9] https://www.europe.bg/bg/tags/ad-7